WWW.TZSLO.SI
– obetajo se Zakon o hrani, Zakon o varni hrani in krmi ter
Zakon o kmetijstvu.
Strokovnjaki podjetja A1 Slovenija, programskega partnerja TZS,
nam bodo preko praktičnih primerov predstavili področje kiber-
netske varnosti in zaščite podjetja pred najbolj pogostimi
grožnjami, ki z razvojem tehnologij postaja vse bolj aktualno, pa
tudi kompleksno.
Zato spoštovani člani - vljudno vabljeni, da se nam na dogodku
pridružite in izkoristite priložnost izjemno pestrega programa za
pridobitev svežih ter aktualnih informacij, ki bodo vplivale na po-
slovanje podjetij v prihodnje. Obenem pa bomo prisluhnili tudi va-
šim stališčem in mnenjem ter pobudam za vsebine, ki jih mor-
da pogrešate in bi se jim morali v prihodnje še bolj posvetiti.
Ob zaključku bomo regijsko srečanje izkoristili za medsebojno
druženje, saj gre zagotovo za priložnost, da (še) bolje spoznate
zbornično strokovno službo, ter se družite in navezujete po-
slovne stike tudi z ostalimi prisotnimi predstavniki podjetij iz
vaše regije. Vabimo vas, da se nam tudi tokrat pridružite!
C) Webinar »Intrastat v letu 2025« - 6. 3. 2025, on-line
Vljudno vabljeni, da se namdne 6. 3. 2025 med 9.00 in 12.00
uro, preko spletne platforme ZOOM pridružite na webinarju
»Intrastat v letu 2025«.
S pričetkom prostega pretoka blaga med državami članicami EU
je bil uveden sistem INTRASTAT, statistika blagovne menjave med
državami članicami EU, pri kateri se podatki mesečno zbirajo s
pomočjo statističnih obrazcev, neposredno od poročevalskih
enot. Ključni del seminarja je opozoriti podjetja na načine po-
ročanja na področju INTRASTAT za leto 2025 ter prikaz delo-
vanja brezplačne spletne aplikacije za poročanje in reševanje
praktičnih problemov podjetij pri poročanju.
PROGRAM
1. Osnovni napotki glede poročanja za INTRASTAT v letu 2025 in
izvajanje kontrol prejetih podatkov, vloga in pomen Intrastata.
2. Povezava INTRASTAT podatkov s podatki iz sistema DDV.
3. Obravnava najpogostejših primerov tristranskih in verižnih
poslov.
4. Poročanje za INTRASTAT pri nekaterih kompleksnejših zuna-
njetrgovinskih poslih in posebnih vrstah blaga.
5. Obravnava posameznih primerov udeležencev seminarja.
6. Svetovanje pri izbiri najprimernejšega načina poročanja, gra-
divo na spletnih straneh.
7. Praktični prikaz poročanja z uporabo brezplačne spletne re-
šitve INTRASTAT.
Komu je usposabljanje namenjeno?
Seminar je namenjen vsem, ki so v podjetju zadolženi za pripravo
in izvedbo trgovinskih poslov s partnerji v EU, tj. komercialnim
direktorjem, komercialistom, nabavnim in prodajnim referentom
in tudi strokovnim računovodskim delavcem.
Udeležba je predvsem priporočljiva za osebe, ki so v podjetju že
zadolžene za poročanje za Intrastat, osebe, ki se bodo v priho-
dnosti zaradi porasta trgovanja z državami članicami EU morale
prvič soočiti s to problematiko, osebe v tistih podjetjih, ki so se
odločila, da bodo začela samostojno poročati za INTRASTAT in
deklarante (špediterje, računovodska podjetja, ipd.).
Predavatelj: g. Igor Uršič, dolgoletni strokovnjak s področja
Intrastata
Splošni pogoji: Za člane znaša kotizacija 55,00 EUR z DDV na
udeleženca, za nečlane pa 150,00 EUR z DDV na udeleženca.
Znesek kotizacije nakažite na TRR pri OTP banki d.d.: 0400 0027
8921 404 – sklic 3007. Prijavnico in dokazilo o plačilu nam lahko
pošljete po pošti: TZS, Dunajska 167, 1000 Ljubljana ali na e-naslov:
info@tzslo.si. Znesek vplačane kotizacije se vrne v primeru, da se
pisno odjavite vsaj 3 delovne dni pred izvedbo dogodka, v naspro-
tnem primeru vam bomo kotizacijo, kljub neudeležbi, zaračunali
v celoti. Kotizacijo povrnemo tudi v primeru, da dogodka ne izve-
demo, o čemer vas bomo pravočasno obvestili, zato vas prosimo,
da navedete elektronski naslov, kamor lahko sporočimo morebitne
spremembe oziroma odpoved. S prijavo potrjujete, da so prijavlje-
ne osebe predstavniki navedenega podjetja. Posredovane osebne
podatke bo TZS uporabljala samo za namen izvedbe dogodka, ob-
veščanja prijavljenih in posredovanja morebitnih gradiv. L.D.P.
PROGRAM SREČANJA
12.45 – 13.00 Registracija udeležencev
13.00 – 13.20 Za uvod
Kratek pregled aktualnega stanja v sloven-
skem gospodarstvu in v trgovini ter pogled v
napovedi za prihodnje
Mija Lapornik, izvršna direktorica TZS
13.20 – 14.20 Predstavitev aktualnih novosti in pričakovanj
na zakonodajnem področju, s posebnim pou-
darkom na obveznostih trgovskih podjetij
Mija Lapornik, izvršna direktorica TZS s sodelavci
14.20 – 14.40 Kibernetska varnost in zaščita podjetja pred
najbolj pogostimi grožnjami
Strokovnjaki podjetja A1, programskega partnerja
TZS
14.40 – 15.00 Odgovori na zastavljena vprašanja članov ter
druženje
Izkoristite priložnost pestrega programa za pridobitev svežih in
aktualnih informacij ter srečanje s predstavniki trgovskih podjetij
iz vaše regije.
Splošni pogoji: Dogodek je namenjen članom TZS.Prijave spreje-
mamo do zapolnitve prostih mest. KOTIZACIJE NI! N.P., L.D.P.
D) Webinar »Zakon o dostopnosti do proizvodov in storitev za invalide« - 6. 3. 2025,
on-line
Vljudno vas vabimo na brezplačni webinar »Zakon o dostop-
nosti do proizvodov in storitev za invalide«, ki bo potekal dne
6. 3. 2025 ob 9.00 uri preko platforme ZOOM.
Zakon o dostopnosti do proizvodov in storitev za invalide, ki je za-
čel veljati 18. 2. 2023, uporabljati pa se prične že letos, 28. juni-
ja 2025, prenaša v slovenski pravni red Direktivo (EU) 2019/882,
z njim pa se določajo pogoji za dostopnost proizvodov in storitev,
s katerimi se zagotavlja dostopnost za invalide: obveznosti go-
spodarskih subjektov glede dostopnosti proizvodov in storitev za
invalide ter nadzorni organi v zvezi z nadzorom nad proizvodi in
ponudniki storitev iz tega zakona.
Poleg aktivnosti, ki jih trgovska podjetja že kot del njihovega poslo-
vanja izvajajo na področju dostopnosti za invalide, pa novi Zakon
prinaša za določene proizvode in storitve še dodatne in nove
zahteve, ki jih bo potrebno izvajati od 28. junija 2025 dalje.
7