05. 07. 2018
Strateška konferenca o trgovini 17. oktobra 2018: Trajnostni krožni poslovni modeli v trgovini
Vsebina letošnje konference bo posvečena problematiki krožnega gospodarstva in poslovnih praks v trgovini, z namenom predstaviti trende, dobre prakse, priložnosti in izzive ter tako prispevati k nadaljnjemu uspešnemu razvoju te panoge v Sloveniji.
Kategorije:
Ostale novice"TRAJNOSTNI KROŽNI POSLOVNI MODELI V TRGOVINI: PRILOŽNOST ZA SPODBUJANJE RASTI, INOVACIJ IN KONKURENČNOSTI"
8.30 – 9.15 |
Registracija udeležencev |
9.15 – 9.45 |
OTVORITEV KONFERENCEmag. Mariča Lah, predsednica TZS prof. dr. Metka Tekavčič, dekanja Ekonomske fakultete, UL Zdravko Počivalšek, minister, Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo |
9.45 – 11.30 |
1. SEKCIJA: PREDSTAVITEV GLOBALNIH TRENDOVEvropa 2050: Pomen trajnostnih razvojnih modelov in poslovnih praks za razvoj družbe blaginje, trajnostni transport in distribucija ter spremembe na področju distribucije in trgovine zaradi novih tehnoloških trendov Maria Rincon Lievana, Evropska komisija, Bruselj, Belgija
Vloga trgovine v krožnem biogospodarstvu prof. dr. Tobias STERN, Karl-Franzens-Universität Graz, Avstrija
Vloga potrošnikov in podjetij za prehod v trajnostne in krožne poslovne modele prof. dr. Tjaša REDEK, Ekonomska fakulteta, UL
|
11.30 – 11.45 |
Odmor |
11.45 – 12.45 |
2. SEKCIJA: TRGOVINA, DISTRIBUCIJA IN TRAJNOSTNI RAZVOJIzzivi prehoda na trajnostne poslovne modele: Primer dobre poslovne prakse podjetja Toyota Gregor MAUKO, generalni direktor, Toyota Adria, d.o.o., Ljubljana
Sodelovanje v krožnih poslovnih modelih in nove poslovne priložnosti – primeri dobrih praks Barbara ŠUBIC, Trženje zelenih rešitev, Knauf Insulation, d.o.o., Škofja Loka
|
12.45 – 13.45 |
Kosilo |
13.45 – 14.30 |
3. SEKCIJA: TRAJNOSTNE PRAKSE V ŽIVILSKEM SEKTORJUTrajnostni krožni poslovni model kot tržna strategija, ki je prepričala slovenskega kupca Kristjan MAGDIČ, prokurist, Paradajz d.o.o., Turnišče (Lušt)
Pripadnost lokalnemu kot ključ do trajnostne rasti mag. Bernhard REITER, generalni direktor, ZMP – Zadruga market GmbH, Avstrija
|
14.30 – 14.45 |
Odmor |
14.45 – 16.00 |
OKROGLA MIZA: Strateški izzivi trajnostnih poslovnih praks v trgoviniTina CIPOT, vodja področja korporativnega komuniciranja, Lidl Slovenija
Miha DREVENŠEK, mednarodni poslovni analitik za pet trgov – Slovenijo, Hrvaško, Madžarsko, Švico in Španijo, Müller Drogerija d.o.o., Ljubljana
Miha DRGANEC, direktor marketinga, Sportina Bled d.o.o., Lesce
Aleksander POLOVIČ, direktor, AFP d.o.o., Sela pri Dobovi
Aleš PONIKVAR, direktor, Big Bang, d.o.o., Ljubljana
Andraž TUŠ, direktor marketinga, Tuš, Celje
dr. Peter WOSTNER, vodja Sektorja za koordinacijo pametne specializacije, Služba Vlade RS za razvoj in evropsko kohezijsko politiko, Ljubljana
Okroglo mizo vodi: prof. dr. Tjaša REDEK, Ekonomska fakulteta, UL |
16.00 – 16.15 |
Zaključek konference |
Vljudno vabljeni!
mag. Mariča LAH
predsednica Trgovinske zbornice Slovenije
prof. dr. Metka TEKAVČIČ
Dekanja Ekonomske fakultete, UL
Medijski sponzor:
Sponzorji
Nazaj