Google oglaševanje

Digitalnega marketinga se lotite celostno in strukturirano, pri čemer naj vas vodi največja certificirana Google ekipa strokovnjakov v Sloveniji. Red Orbit, Googlov certificiran partner, se ponaša z največjo certificirano Google Analytics ekipo, Google šampioni in desetletjem izkušenj v izobraževanju marketinških ekip znotraj podjetij. So organizatorji ene najbolj zvenečih konferenc digitalnega marketinga, inOrbit, v letošnjem letu pa tudi partner projekta Grow Slovenia with Google, kjer je njihova predavanja poslušalo preko 7000 udeležencev.

Vse te izkušnje kažejo, da je izobrazba v digitalnem marketingu postala ključnega pomena za preživetje na trgu nasploh, ne le v digitalnem svetu.

NA DELAVNICI BOSTA Z VAMI NASLEDNJI SPECIALISTKI RED ORBIT ...

Saša Špiler

Specialistka za plačano oglaševanje, izkušena na področju mobilnosti, potovanj in mobilnih aplikacij, kjer je postavljala digitalne strategije ter skrbela za načrtovanje in izvajanje marketinških kampanj, oglaševanje prek digitalnih kanalov in nastop na družbenih omrežjih.

Tanja Golčman

Specialistka za plačano oglaševanje, del Red orbit oglaševalskega oddelka, skrbi za doseganje zastavljenih oglaševalskih ciljev partnerjev in odkriva nove načine optimizacije in izboljšave digitalnih kampanj.

… S KATERIMA, BOSTE SPOZNAVALI SLEDEČE VSEBINE:

 

GOOGLE OGLAŠEVANJE 

ONLINE, 15. 2. 2022 od 10.00 do 12.00 ure

Platforma Google Ads je najbolj razširjen prodajni kanal, preko katerega nagovarjamo stranke in potencialne kupce naših storitev ali izdelkov na spletu. Google vsako sekundo sprejme kar 23.000 iskalnih vnosov, ki jih lahko izkoristite kot ključne besede za vaše podjetje, produkt ali storitev.

Lotili se bomo:

  • osnovnih pravil oglaševanja na iskalniku: preko katerih kanalov sploh lahko oglašujemo v okviru platforme Google Ads, načrtovanje ključnih besed, ključne besede, načini ujemanja, ocena kakovosti, struktura oglaševalskega računa, oglasi in razširitve,
  • osnov oglaševanja na prikaznem omrežju (Google display network, YouTube, Discovery), formati oglasov, možnosti ciljanja,
  • praktičnega prikaza postavitve in optimizacije kampanje za Google iskalnik,
  • strukture kampanje glede na namero ključne besede in priporočila za pisanje tekstovnih oglasov,
  • postavitve seznamov za ponovno trženje (remarketing) in prikaz postavitve remarketing kampanje in običajne kampanje za Googlovo prikazno omrežje (GDN),
  • praktičnega prikaza postavitve YouTube kampanje in nasvetov za dober YouTube oglas.

 

Splošni pogoji: Kotizacija za posamezno delavnico znaša: za člane TZS 55,00 EUR z DDV/udeleženca in za nečlane 110,00 EUR z DDV/udeleženca. Znesek kotizacije nakažite na TRR pri SKB: 0313 8100 0518 803 – sklic 3007. Prijavnico in dokazilo o plačilu nam lahko pošljete po pošti: TZS, Dunajska 167, 1000 Ljubljana ali na e-naslov: info@tzslo.si. Znesek vplačane kotizacije se vrne v primeru, da se pisno odjavite vsaj 3 delovne dni pred izvedbo delavnice ali, če razpisane delavnice ne izvedemo! Posamezna delavnica bo izvedena ob prijavi najmanj 25 udeležencev.

VLJUDNO VABLJENI!