Strateška konferenca 2019 - Kupec in digitalizacija – človek in tehnologija: kam naprej v trgovini?
Nič ni več tako, kot je bilo. Tudi v trgovini. Nove tehnologije, nove podpore in orodja nakupov. Umetna inteligenca, prepoznavanja značilnosti in vedenja vsakega posameznika. Koliko je v trgovini še pomemben človek in njegov nasmeh – in koliko že zmaguje tehnologija? O vsem tem bomo z zanimivimi domačimi in tujimi sogovorniki razpravljali na že 13. trgovinski konferenci, ki bo potekala 16. oktobra 2019 na Brdu pri Kranju, in iskali odgovore na vprašanja, kako naprej.
Podrobnosti
Datum konference: 16. 10. 2019 Lokacija: Kongresni center Brdo pri KranjuObveščamo vas, da bo letošnja, že 13. Strateška konferenca o trgovini z nazivom: Kupec in digitalizacija – človek in tehnologija: kam naprej v trgovini? potekala v sredo, 16. oktobra 2019 na Brdu pri Kranju.
Nič ni več tako, kot je bilo. Tudi v trgovini. Nove tehnologije, nove podpore in orodja nakupov. Umetna inteligenca, prepoznavanja značilnosti in vedenja vsakega posameznika. Koliko je v trgovini še pomemben človek in njegov nasmeh – in koliko že zmaguje tehnologija? O vsem tem bomo z zanimivimi domačimi in tujimi sogovorniki razpravljali na že 13. trgovinski konferenci in iskali odgovore na vprašanja, kako naprej.
PROGRAM KONFERENCE
8:30 - 9:15 | Registracija udeležencev |
9:15 - 9:45 |
OTVORITEV KONFERENCEmag. Mariča Lah, predsednica TZS |
9:45 - 10:00 |
Z MINISTROM ZDRAVKOM POČIVALŠKOM O TRGOVINI IN ŠE ČEMPogovor vodi prof. dr. Maja Makovec Brenčič, Ekonomska fakulteta, UL |
10:00 - 10:45 |
KAJ DOLOČA TRGOVSKO PANOGO DANES IN KAJ NAS ČAKA JUTRI?Melanie Seier Larsen, izvršna direktorica in partnerica, Boston Consulting Group |
10.45 - 11.00 | Odmor |
11.00 - 12.30 |
DIGITALNI vs. TRADICIONALNI KUPEC V RAZLIČNIH STAROSTNIH OBDOBJIH - GENERACIJSKI RAZKORAK ALI ZNAČILNOST SLOVENIJE?Potrošnik včeraj, danes in pojutrišnjemZenel Batagelj, partner, Valicon d.o.o. Prihodnost trgovine - tehnološki trendi v trgovini mag. Mitja Jermol, vodja Centra za prenos znanja informacijskih tehnologij, Institut Jožef Štefan Kako se približati razmišljanju potrošnika: Kako nevro znanost odkriva skrivnost nakupovanja? dr. Nikolaos Dimitriadis, Trizma Neuro |
12.30 - 13.30 | Kosilo |
13.30 - 15.00 |
DIGITALNO = (LAHKO) TUDI LOKALNO?Primeri iz prakse
JYSK West Balkan |
15.00 -15.10 | Odmor |
15.10 - 16.10 |
OKROGLA MIZA: NAKUPNO VEDENJE IN NAVADE MLADIH - IZZIV ALI PRILOŽNOST?Robert Bizjak, direktor prodaje, Petrol d.d., LjubljanaTomislav Čizmić, predsednik uprave, Mercator, d.d., Ljubljana Samo Kupljen, direktor, Bauhaus d.o.o., k.d., Ljubljana mag. Igor Mervič, generalni direktor, Spar Slovenija d.o.o. , Ljubljana Simon Premrl, direktor, UNIKA TTI d.o.o., Postojna Okroglo mizo vodi: prof. dr. Maja Makovec Brenčič, Ekonomska fakulteta, UL |
16.10 - 16.15 | Zaključek konference |
Kotizacije za udeležbo ni! Vljudno vabljeni!
mag. Mariča LAH, l. r.
Predsednica TZS
prof. dr. Metka TEKAVČIČ, l.r.
Dekanja Ekonomske fakultete, UL
Medijski sponzor