12. 01. 2009
Okrogla miza Družbena odgovornost podjetij v času krize
Kategorije:
Sporočila za javnostTrgovinska zbornica Slovenije in Zbornica za odnose z javnostmi, vabita na forum z okroglo mizo in osrednjo temo »Družbena odgovornost podjetij v času krize«, ki bo v torek 13. januarja 2009, med 10.00 in 15.00 uro, v Domu gospodarstva (dvorana A, Dimičeva 13, Ljubljana).
Kateri so ukrepi, ki naj jih podjetja uvajajo, še posebno v kriznem obdobju z namenom vzdrževanja odnosov z zaposlenimi, odnosov s poslovnim okoljem in širšo družbo?
O čem bo tekla beseda
- Upravljanje ugleda in strateško komuniciranje (elementi ugleda in kako se spreminjajo v času krize, strateško komuniciranje kot gradnja in ohranjanje ugleda, načela in taktike komuniciranja)
- Družbena odgovornost podjetij – funkcija in taktika (proaktivno upravljanje družbenih in okoljskih tveganj, presoja vplivov delovanja podjetja in standardi, gospodarska kriza kot priložnost za optimizacijo odnosov do deležnikov, pristopi DOP – primeri)
- Kritični vidiki družbene odgovornosti podjetij, izzivi in kreativne poslovne rešitve v času sprememb;
- kakšno dodano vrednost prinaša DOP in kakšne so nevarnosti nepravilnega razumevanja tega koncepta,
- čas krize – priložnost za postavitev novega modela in rešitev,
- v kaj naj podjetja vlagajo ter kakšne ukrepe naj sprejemajo za uspešno upravljanje odnosov znotraj podjetja, kakor tudi s svojim okoljem.
Osrednja predavatelja bosta mag. Barbara Žaucer, vodja odnosov z javnostmi na Fakulteti za družbene vede ter strokovnjakinja za korporativno in krizno komuniciranje, ter Mitja Blagajac, direktor projektov in specialist za odnose z javnostmi pri svetovalni agenciji SPEM.
Primere družbene odgovornosti bosta predstavila predavatelja iz dveh uglednih slovenskih podjetij; mag. Barbara Stegel (izvršna direktorica za korporativno komuniciranje; Mercator), Rok Istenič (predstavnik za odnose z javnostmi; Merkur).
Na okrogli mizi bosta poleg predavateljev v razpravi sodelovala še Danica Purg (profesorica in direktorica poslovne šole IEDC Bled) in Peter Frankl (urednik in novinar časnika Finance.
Forum je strateški poslovni dogodek, ki je namenjen srečanju in razpravi o aktualnih temah, ki so jih za vas pripravili strokovnjaki. Veselimo se vaših vprašanj in mnenj, ob koncu pa vam bodo sodelujoči na voljo tudi za neformalne razgovore.
Zaradi lažje organizacije vas vljudno prosimo, da svojo udeležbo potrdite na tel.: 01/ 58-98-213.
Vljudno vabljeni! KOTIZACIJE NI!
Nazaj