11. 04. 2012
Trgovinska zbornica Slovenije na državnem tekmovanju v tehniki prodaje
Kategorije:
Sporočila za javnostV sredo, 11. aprila 2012, je na Srednji ekonomski in trgovski šoli Nova Gorica potekalo 36. državno tekmovanje v tehniki prodaje, kjer je udeležence pozdravila tudi izvršna direktorica Trgovinske zbornice Slovenije, Mija Lapornik.
V začetku je direktorica navedla, da Trgovinska zbornica Slovenije v svojem delovanju združuje več kot 6000 podjetij, ki se pretežno ukvarjajo s trgovinsko dejavnostjo in da je trgovina ena izmed najpomembnejših panog v Sloveniji, saj predstavlja 25 % prihodkov celotnega slovenskega gospodarstva in 18 % vseh zaposlenih v Sloveniji.
Poudarila je, da se Trgovinska zbornica Slovenije med drugim aktivno ukvarja s poklicnim in strokovnim izobraževanjem preko izvajanja poslovodskih izpitov, ki jih lahko opravljajo prodajalci/prodajalke z ustreznimi delovnimi izkušnjami in si pridobijo naziv trgovski poslovodja/poslovodkinja, preko verifikacije učnih mest v podjetjih oziroma spodbujanja praktičnega usposabljanja pri delodajalcu, preko vključevanja delodajalcev na zaključne izpite za poklic prodajalec/prodajalka in preko promocije poklicev v trgovinski dejavnosti na osnovnih in srednjih šolah ter na izobraževalnih sejmih.
Trgovinska zbornica Slovenije je v letu 2009 izdala tudi DVD z vsebino predstavitve poklica prodajalec/prodajalka na način, ki je mladim zelo blizu in ga tako z veseljem pogledajo in se o njem pogovarjajo tudi s svojimi vrstniki in starši.
Poklica prodajalec in trgovski poslovodja je opredelila kot ključna za normalno in uspešno delovanje trgovine. Prodajalci so namreč tisti, ki na kupcu pustijo prvi vtis, jim ustrezno predstavijo izdelke ali storitve ter jim znajo strokovno svetovati in poiskati rešitve za njihove potrebe, poslovodje pa med tem skrbijo, da delo v poslovalnicah poteka tekoče, da se redno polnijo zaloge in prodajne police, da so odnosi v poslovalnicah iskreni in razumevajoči ter da je poslovalnica vseskozi povezana z vodstvom podjetja, v kolikor gre za večje družbe. Poudarila je, da si brez tako pomembnih kadrov danes trgovine ne znamo predstavljati in opozorila, da tekmovalce spremljajo tudi trgovci, ki bodo najboljše med njimi v prihodnosti zagotovo z veseljem sprejeli med svoje zaposlene.
Uvodne besede je izvršna direktorica TZS Mija Lapornik zaključila z mnenjem, da državno tekmovanje v tehniki prodaje, ki ga šole organizirajo vsako leto, prispeva k dodatnemu izobraževanju in usposabljanju bodočih trgovcev in izpostavi najboljše med njimi. Zbornica podpira tovrstna tekmovanja, saj dvigujejo ugled trgovcem in prikazujejo pravo pomembnost tega poklica ter spodbujajo mlade k poklicnemu in strokovnemu izobraževanju, ki ustvarja prepotreben kader za trgovska podjetja in s tem tudi za zdrave gospodarske razmere in odnose v Sloveniji.
Nazaj